Brev:
Håndmad
19. marts 2012
Alder:
6 mdr.
Håndmad
Kære Helen,
Tak for dit svar omkring søvn. Vi håber og beder til at vi snart får lidt søvn om natten.
Du nævner i dagsplanen at vi må give mad vores datter selv kan gumle på... Frugt, grønt, ristet rugbrød.. Og det samme har jeg læst i din bog. MEN..... Vi har imidlertid forsøgt med stort sagt ALT. Vores datter bider det lynhurtigt over og sidder så med et stort stykke agurk, melon, brød, ja selv bladselleri kan hun bide over! Så bliver jeg nervøs for at det sætter sig i halsen.. Er der noget som helst vi kan forsøge med som hun må få nu? Hun er meget glad for at spise selv og har mestret at ramme sin mund i over en måned så vi vil selvfølgelig gerne give hende lov!
Kærlig hilsen
hende moren med den stærke, vågne pige.